Monday, December 19, 2011

Teaser : Kad kahwin!




Assalamualaikum&Helo b2b comel!


eh kad kawen ade teaser jugak ea..hehe..layann
Semalam SIL msg kat fb bagitau artwork kad kawen dah siap. yeaa!! hepi bila dapat tau. pasni tunggu nak print jek. esok maybe totally siap.
saya tempah tak banyak hanya 250 keping..cenonet je kan? hehe
cukup la untuk kawan2 saya. kad untuk orang kampung, saya just buat sendiri dan cetak sendiri. jimat.
ala buat mahal2 nanti di campak ke bakul sampah juga..ye dak?

harga kad kawen saya 0.60/pcs..murah.pengantin buget la katakan ^_^

meh intai2 kad kawen saya dan kad incik tunang.


kad kawen saya..of cos la pink -_-

kad kawen incik tunang..pilihan warna coklat.


design serupa warna berbeza ^_^
ok tak..ok tak.?





saya tempah kad di sini!

9 comments:

Cik Zimie said...

comel la kad kawen mila.nak satu! :p

picairin said...

pink+coklat=warna tema tunang..hehe.. cantek! nak tgk yg versi print sndiri! =)

Cik Azizah said...

ok sgt2 yunk..pihak laki kad lain2 ke yunk??

jijah beli paling murah 55sen..tak tahu la cantik ke tak..hahaha draftnya tak dapat lagik..

Cik Fasyareena said...

awk..kad kawen kite pun murah gak..hee..
mmg btl2 pengantin jimat jgk la kite ni..;p

BLuRpL3 said...

nice wedding card. all the best ye!

do come, visit & be our follower at http://blurplediary.blogspot.com/

do keep in touch =)

cik.mila said...

picairin : nanti ade peluang saya review k :)

jijah : yup..buat asing2 tp design sebijik sama..ok la hrga tu :)

fasya : murah xpe asal cantik..heh

blurple : ready done u! :)

Sfarlina said...

sgt ok dear~!!

dhiera said...

kita pun rasa nak bagi kad untuk orang kampung yg cikai2 je.

cik.mila said...

sfarlina : thanks!

dhira : buat je..jimat :)