Saturday, December 3, 2011

Selamat Ulangbulan..10months..

Assalamualaikum&Helo Saturday!

Alhamdulillah, genap 10 bulan pertunangan.
planning asal mau bertunang just 6 bulan tapi berlanjutan hingga 12bulan atas sebab tertentu.

kita hanya berusaha dan merancang, tapi semua ketentuaan itu dari Nya
InsyaAllah akan disatukan lagi 2bulan 4hari :)



:)

11 comments:

Atiqah Ahmad said...
This comment has been removed by the author.
Atiqah Ahmad said...

selamat 10 bulan! ohhh, tinggal lagi 2 bulan jer. mesti nervous kan. heee~

Suria said...

xpe, mesti Tuhan dah aturkan yg lebih baik sebenarnye kan wlupun di lambatkan sikit.. :)

WaTy said...

wahh congrats~~ btw B2B terengganu eh~ i B2B Selangor tp keje kt terengganu :)

FY said...

congratulations Mila..selamat buat preparation utk lagi 2 bulan ni..all da best!

cik.mila said...

Atiqah : ye..sangat neves byk benda lagi xsettle..

suria : ade hikmah disebalik percaturan itu..Tuhan dah tetapkan y terbaik tuk setiap orang :)

waty : eh kja terengganu? kat mna tu?

FY : thanks FY :)

Daddylicious said...

insyaallah tercapai hajat tu nanti...;)

CikSyazwaniAziz said...

allahmdulillah =) xpe.... bln 12 pun kahwin jugak kan.. msti ada hkmahnya.. semoga berbahagia =)

cikdidasyuhada said...

slmt ulangbulan! saya pon ulangbulan jugak arini. tapi baru 3 bln. wiwiwwi~ smoga kekal awop dan die! :)

izaFiza said...

bln brape langsungnya mila??slmt buat preparations yerp.=)

cik.mila said...

thanks all :)

dida : opps lupa lak date engaged kita same :)

iza : bulan 2 ni..insyaAllah selamat :)