Wednesday, December 7, 2011

Wordless Wednesday #4 : Rubber Stamp!

Assalamualaikum&Helo peeps!


Wordless ka ni? Layannzz...



















*DIY rubber stamps..yang mana ok? -_-

15 comments:

Asfiza said...

as suka no.1 dan no.2 :)

hana said...

no2 ok tapi kalau letak nama lagi ok kot..;D

Reen Tart Nenas said...

saye suka the 1st one tu :) boleh pakai sampai bila2 pun.

fatinfaqhtee said...

I SUKA YG LAST SEKALI :)

dhiera said...

yg last sekali cantik tapi untuk guna jangka panjang, tak berbaloi~

jumpa tak kedai yang berbaloi harga ye?

hamzah ian said...

kreatiffff

cik.mila said...

uolls : rase nak buat semua jek...hehe..tgh pilih dua antaranye nk g tmpah :)

dhira : belom la dear..ngah survey lagik..tp dpt info dari ex-b2b kat kuantan ade 1 kedai y berbaloi..kena p trbang g sana la..uhuk

fazlien said...

cantik..sk no 2.mhl xagknye nak tempah rubber stamp ni?nak buat jgk la 1..heehe

cik.mila said...

fazlien : buat2..hrga depend pd tmpat..klau xcas design leh dpt rm9-10..klau cas design leh jd mahal :)

FaAz AwAnZ said...

no.1 ok boleh cop kat tempat lain..walaupun lepas majlis huhuhu

izaFiza said...

btol jugak.yg 1st la mila.bleh guna smpai bila2.=)

cik.mila said...

faaz & iza: betol..leh guna jgka masa pnjang :)

syuhaidah said...

suke yg no 2..initial 2 sgt cantik..design gne ape?

cik.mila said...

design border dh sedia ade..juz edit sendiri letak logo..pkai photoshop :)

Iwanis A.m.d. said...

yg last cantik ^^