Sunday, May 19, 2013

Tak tahu tajuk entri apa, tapi ada juga cerita.. :P




Sekarang bersiaran dari rumah mertua. Nak juga up entri kot ada yang tertunggu. Bajet ko retis kang mila? miahahaha..

Korang tengok tajuk entri kat atas, 1st time tajuk entri camtu, punyala xdak idea, hehe

Semalam majlis bertandang pakcik suami. Seharian memsibukkan (eh word apa ni?) diri dengan mengendong si kecil. Langsung tak jamah apa-apa kerja, untung ada si kecil, hehe.
Tapi ada sedikit sumbangan aku tang pelamin, tolong bikin paper wheel. Tolong juga kang?




Tadaa! Pelamin xda pula snap kat tab. Semua dalam dlsr sil termasuk gambar aku dan zara.
Next entri maybe, kalau rajin, hiks!

Oh ye, esok kami nak ke Langkawi. Pergi naik kereta aje with PIL.
Alamakk kebas bontot la nanti. Tapi xpe asalkan selamat perjalanan pergi dan balik sudaa.
Tak sabar!

So, harini misi aku..

-packing beg baju bajan laki bini & zara (tang ni malas tapi kena paksakan diri juga)
- bawa zara ke klinik (nak checkup untuk 4mo++ dan mintak ubat demam dll untuk standby berjalan jauh)
- membeli keperluan zara spt coolfever, wet tissue kecil dll
- pergi print resume (eh apa kaitan? nanti la story)
- dan perlu study serba sedikit (next entri story)

wahh ko punya misi mila macam nak bercuti kat obersea kang, haha
ok la nak lunaskan misi aku ni.
Jumpa next entri.
tata!

Eh, awal pulak aku bangun daa..awal ke?

1 comment:

cha said...

amboi sempat tau update blog kt rumah mertua huhu. bestnya pg langkawi u. have fun :)

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers