Friday, May 3, 2013

Membasuh beras




Salam Jumaat!




Jom amalkan!
Sambil memasak sambil beramal, dapat pahala.

Aku pun kadang-kadang lupa nak baca, selalunya berselawat je.
Niatkan yang baik-baik untuk kasi suami dan anak-anak makan.

Kalau jenis yang lupa macam aku, ambil ni dan tampal kat dinding sinki.
Nak mula basuh je terus baca.
In sha Allah lama-lama akan ingat.
 
 



8 comments:

SarahSyafiq said...

Tq share doa ni.simple je nk ingat kn.tp tu selalu lupa je.

MAY said...

masa nmpk doa ni kat fb bt jugak.lps tu selawat je..hehee..lupe..

Cik Puan Rara said...

aah,marilah selalu amalkan =)

Starniea_Ahaaw said...

tq share..baru tau.... =(

Ratu Hatiku said...

Akk pun selalu lupa, selalu selawat jerk... :)

Munnafendy said...

tiba masa nk basuh beras yg pnuh bubuk/binatang itam tu....slawat ke mana apa ke mana..hahaha

Aien said...

Ameen...

Cikda said...

tq for sharing.. ini kena bgtau Anio nih.. bab masak nasi dia punya tugas.. hehhehe