Thursday, October 25, 2012

Celebrate besday yang tak rasmi..




Salam readers.

Besday aku 22/10 tapi semalam baru nak celebrate. After dua hari takda hal la kan. 
Celebrate pun secara tak rasmi dengan muka sememeh tak mekap, baju tshirt burok entah apa-apa, huhu
Eh! akan ada celebrate besday yang rasmi ke? Tak mungkin kot..
Acara potong kek yang tak dirancang, namapun suprise kan.
Tapi suprise bukan di buat dek laki aku tapi adik ipar aku. 
See! Kang dah cakap laki aku tak romantik dan tak reti nak wat suprise. haha
Ampun ye abang! hehe

Semalam adik ipar aku datang rumah, tengok2 datang bawak kek.
Nah kek untuk kak mila katanya.
Mekasih adik ipar!
Tunggu laki aku balik kerja then malam nya acara potong kek berlaku.

Layankan gambar jela..
 

wif luvly asben..



ni la adik ipar aku..ouhh mukaku kusam!
 
Kek ni adik ipar aku buatkan. Dia memang rajin masak-masak, buat dessert, kek, cupcake dll.
So sometimes dapat la aku makan kek free.
Anyway thanks Lisa (promote blog adik ipar) for the cake!


2 comments:

Kesuma Angsana said...

hepy birthday ye dear

Syima Syaz said...

hapy belated bday...
bestnya fam buat suprise