Wednesday, October 3, 2012

Suami belum pulang..i'm alone..




Suami masih kat tempat kerja, gigih betul suamiku bekerja.
Takpe mencari rezeki demi isteri dan anak yang bakal lahir..
Abangg cepat la pulang..bosan nihh.. macam la asben duk baca kan..
Malam ni asben minta masakkan bihun goreng je, so lepas maghrib dah masak siap-siap.
Sekarang bihun tu dah kembali sejuk..laparr..tak syok makan sorang-sorang.
Kesian anak ibu..sabar ye sayang kita tunggu abah balik..
Kan tadi anak ibu dah makan nasi goreng..lapar lagi eh?? hehe

Dah tak tahu nak buat apa, solat Isyak dah..nak layan tv xda cerita best..
kejap-kejap duk usap perut, layan baby menendang..
asal malam jek my baby mesti aktif..kalau tido malam boleh terjaga dibuatnya.
anak ibu..don notti ye! ingat pesan abah!

dah xda nak buat apa, so aku on laptop..
apa lagi blogwalking jela..ada ke yang online malam2 nih? shhh...

2 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Ololo siann......Kak Mirror pun tadi mcm tu gak Mila sbb en. hubby outstation.... sib baik now dah balik, hilang kebosanan 100%..

Riena Haiqal said...

alahai siannya.. takper la suami keja demi isteri dan bakal anak dia.. (^_^)