Friday, April 6, 2012

Rutin harian Puan Mila..




Salam Jumaat dearest!

Bosan. Hubby kerja so sorang-sorang kat rumah. Tiap-tiap hari (kecuali weekend) rutin kerja sama dan  macam biasa...

6:15am : Bangun tido..solat subuh..(weekend after subuh tido balik, bukan selalu hubby ada :p)
7:15am : Hantar hubby nak pergi kerja (depan pintu rumah je)
7:30 - 10:00am : Breaksast, kemas rumah (bukan hari-hari berselerak), basuh baju (bukan tiap-tiap hari basuh)
10:00 am : Start buka lappy..(online fb dan blog, chat, update blog, cari kerja n etc..)
2:00 - 4:00pm : Sedia bahan untuk masak dan masak (masak lambat sebab hubby xbalik tengahari)
4:00 pm hingga malam : Tengok tv, kdg2 online kejap, tunggu hubby balik kerja dan selebihnya rehat dan rehat sampai waktu nak masuk tido...

erk, bosan kan?
Itula rutin harian mila. mila sendiri dah bosan.LOL. sekarang tengah usaha mencari kerja. resume dah berlambak hantar, panggil temuduga nya idak. aduyai..
Actually, mila baru je habis belajar Jan 2012. Selepas 2minggu habis, terus nikah. Belom pun konvo.haha
So menganggur lebih kurang 2bulan lebih.

Sabar ye Puan Mila!
Rezeki belom berpihak.
Mana la tahu kot2 rezeki dapat kerja serentak dengan pregnant.
Alhamdulillah..lagi bersyukur.

Kadang-kadang terpikir seperti mahu bisnes.
Banyak sangat masa terluang yang mila ada.
Kalau bisnes pakaian ok tak? Ada ke yang nak beli? ermm..


Korang ada cadangan nak bisnes apa?
.
.
.
.
.
.

7 comments:

Mila Ahmad said...

bestnyer dapat duduk rumah
letihla hari2 kerja tau.

erin moshimoshi said...

BESTNYE DUK UMAH .. DH KIJE LETIH ..
SEMUA KERJA RUMAH KADANG2 XDPT SIAP KAN 1 MASA

akudidi said...

hehehehe..
selamat menjadi suri rumah.
dd da nmpak dd pun bakal2 jadi mcm puan mila lepas kawen nnt.kalo bos x bagi pindah branch maka jatuh hukum saye jadi suri rumah.huaaaa...tidakkkk..

Suriyani Basri said...

dear mila, u stay mana ye? do pm me lau nak tau sal bisnes. boleh set appoinment! anytime. call je if u wanna noe more. get RM4500 bonus for the 1st month! confirm! i'll guide u all the way;)

0132358550
suriyanibasri@gmail.com

Qyla Aqilah said...

Memberikan kelainan pada hari anda. Saree material yang boleh dibuat baju kurung, kebaya, blouse dan sebagainya.
Mai ler berkunjung ke blogshop saya..:) Harga yang dijamin lebih murah!!
http://dedazzlerzzshoppe.blogspot.com/

dhiera said...

bisnes tudung kawen macam tudung kawen mila tu~ ngeee

WaTy said...

Hihi tape boleh habiskan mase ngn husband :)