Thursday, April 11, 2013

Nursing Wear




Alahai sekarang kalau nak outing dah mesti pilih baju. Mula laa pakai baju yang sama setiap kali outing, bahaha kesian. 
Kalau ada yang terserempak buat donno ye, jangan tegur malu i :p

Pilihan baju untuk outing mestilah memenuhi syarat utama iaitu mudah untuk direct feed.
Haa kan dah ada anak, xdanya ko berhias semata-mata untuk diri sendiri.
Anak aku masih refuse botol, so df laa jawabnya. Nasib aku belom bekerja.
Tapi mesti train jugak, kot2 la aku demam atau sakit..tapi mintak jauh dari semua tu.

Dan sekarang aku gigih mencari dan menambah koleksi baju menyusu yang sedia ada.
Segala nursing wear bapak laa mahal.
Kadang2 aku tengok baju cam kanak2 riang, colorful bagai lengan kiri kanan.
It's not my taste la, aku xsuka baju cenggitu, xpadan harga.

Last aku decide beli baju ala kemeja je, macam kat bawah.


aku beli dari blogger wawa * eh xleh nak link sebab online pakai tab.
Kemeja dah selamat sampai.


Dan dress button ini aku beli dari kak Norzi,



tengah tunggu parcel sampai je, xsabar nak pakai!



Haa lepas ni xpayah susah2 nak fikir baju apa. Koleksi dah bertambah.
Harga baju kat atas sangat la berbaloi, berpadanan dengan baju.
Berbaloi bagi orang yang tak kerja macam aku. hehe

9 comments:

eynda said...

Zaman nyusukan anak dulu pakai baju biasa2 je...yg senang nak selak hehe... baju nursing macam mahal je kan...

MOMMYLIN said...

btul tu. lin dari mengandung da cari baju yang boleh pkai untuk BF. nnt tak la terselak selak...

ctmah said...

tau xpe..kita mmg beli baju kemeja aje..so setiap kali keluar, bukak aje,kan senang..tp husband kita ckp,baju mcm nak pergi office pun ada.hahaha

Anonymous said...

mila.... TQ :)

Jemput la ye kengkawan jenjalan kat page saya :)

https://www.facebook.com/pages/WYcloset/488756107854625?fref=ts

Fiza Rahman said...

Iyer lah. Baju menyusu mahal2.

Ratu Hatiku said...

cantik2 baju tu.... :)

alin said...

rasanye kemeja je lah yang slalu orang pakai kan?? heeeeeeee.. :p

Unknown said...

mila.. balik trg soping blouse kat paso borong hari jumaat.. rm15 - rm20 je selai.. janji ade butang n bleh nyusu..

~Lieza~ said...

Mila..Liza beli baju menyusu yg Muslimah.. Aqeela Nursing Wear.. Murah je RM49 satu...ada siza xs...Kalu time promo ada yg dia jual RM19 je.. Setakat nie Liza dh ada 4 pasang Aqeela.. =)

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers