Tuesday, April 16, 2013

Perkembangan Hasya Nurzahra




Ibu mana yang tak hepi tengok perkembangan anaknya.
Seronok  apabila anak membesar depan mata sendiri.
24 jam berkepit dengan anak je. Percaya?

Perkembangan Zara untuk 3bulan ++.
Berat : 5.66kg
Panjang : 62cm

Tiga hari lepas Zara dah tunjuk tanda-tanda nak meniarap. Mengiringnya over sangat tapi meniarap xjugak.
Aku dan hubs kemain seronok.
Yela satu improvement untuk anak kami

 Dan semalam tengahari, aku dan Zara je kat rumah. Hubs kerja.
Aku kat dapur dan tetiba Zara menangis.
Berlari aku dapatkan dia, rupanya menangis sebab meniarap.
Tangan tersepit bawah dadanya sendiri. Tergelak aku.
Seronok pun ye sebab Zara dah pandai meniarap pada usia 3bulan 9hari.




Then tetiba hubs mesej tanya anak buat apa.
Bagitau laa Zara dah pandai meniarap sendiri. Hubs pesan pantau anak jangan biarkan Zara meniarap sorang2 risau lemas nanti. Baik boss!!
Risau bebenor laki aku.


Dan hari ini, Ibu dah mula monitor if Zara nak meniarap. Masih baru risau dia xdaya nak angkat kepala sendiri. Gud girl sayang!


Zara pun dah pandai berceloteh. Celoteh seorang bayi, memang xda yang akan faham, lol
Dia juga dah kenal aku dan babahnya.
Kalau tok atau wan dia datang sini, uwaaaa menangis sakan laa dia bila dipegang.
Bila pass kat aku je terus diam, haishh anak ibu.
Jangan manja-manja tau. Ibu nak Zara mesra dengan semua orang espcially keluarga terdekat.
Tapi normal la baby camtu kan? hehe

3 comments:

Mila Ahmad said...

Dah pandai golek2 ea....

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Comelnya. Sygnya muka dia tak nampak la.

Betul juga hubby u ckp tu Mila, kena pantau klu dia dah mula pandai meniarap ni, haritu ada baby lemas sbb terkempam dgn kain batik kat rumah pengasuh...nauzubillah.

Hana Soffelia said...

Seronokkan tengok progress anak. Hana pun tak sabar tunggu pogress Naurah. Siap rakam video time dia belajar meniarap ari tu..

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers