Thursday, April 18, 2013

Nuffnang lagi..




Dah lama tak cerita tentang Nuffnang. Bila dah dapat BE haruslah say thanks pada Nuffnang.
Semalam sesaja buka akaun Nuffnang. 
Pertama kali buka ada satu BE baru bertenggek.
Dua kali buka ada dua BE, tiga kali buka ada tiga BE. 

Ehh kemain ko eh, terus bukak mata besar-besar time tuh. Kot2 salah tengok.
Dua, tiga kali tengok betul daa..Alhamdulillah.




See, tiga BE yang masih still on going. Aku malu dengan jumlah amount sangat2 cenonet sebab itu aku blank kan -_-

Tapi yang aku pelik tang dua kempen Libresse dan Project Breeze.
Start date dah lama, tapi baru semalam duk muncul kat akaun Nuffnang aku.
Sebelum ni aku cek xda pulak.

Apa masalah eh? Anyone can explain?

Berblog hanya sekadar suka-suka, terima kasih kepada pembaca setia blog aku.
Ehh, ada pembaca setia ke?


Terima Kasih Nuffang!!

4 comments:

Mila Ahmad said...

Mila pun dapat huhu....

::Aja:: said...

xpernah dapat BE lagi.sob3..

Erna Nordiana Zamri said...

erna ni kan..zero la pasal nufnug ni. huhu

Fiza Rahman said...

Tahniah. Berderet tu.

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers