Saturday, April 20, 2013

Sayang suami tinggal-tinggalkan..eh?




Sayang suami tinggal-tinggalkan, boleh cenggitu? hehe
Kesian suami sorang-sorang kat Kuantan, aku dan Zara cabut lari balik kampung, eh macam jahat je bunyi nya.

Aku balik seminggu jek, xda la cabut lari, dah mintak izin pun.
Balik sebab tok dan toki Zara dah rindu sesangat cucunya. Hampir dua bulan kot aku xbalik KT selepas balik dari pantang ritu. Mau xlama, aku sendiri pun dah rindu kat parents.
Sekarang masih kat rumah in laws, esok pagi in laws akan hantar kami ke KT.
Eh xsabarnya!

Tok, toki..Zara dah besar tau, dah boleh meniarap pun tapi xleh meniarap lelama lagi.
Consider boleh la kan, hehe

Progress zara..










1 comment:

Aisy Nasiha said...

tok dan toki mestilah rindu zara yang comel ni... jaga dua bulan tu.... samalah mak akak kalau baru lepas bersalin, diorang ni asyik tanya dan minta balik kg kerap... semata mata nak tgk cucu... anak dia ni tengok sebelah mata je...hihi