Saturday, March 24, 2012

Mengidam!




Morning cantik dan kacak!

Bosan sorang2 kat umah, hubby kerja after tengahari baru balik.
Yeahh petang nih balik kampung, kuantan ke Kuala Terengganu je pun.kampung jgk kan,hehe
  
Balik setelah sebulan tak balik after kawen, haha. kejam tak?
Haish tapi mila balik tau minggu lepas, balik sorang2..hubby je tak sempat balik sebab kerja.

Balik KT nanti, mesti ajak hubby pergi ICT Terengganu.
Korang ingat Shah Alam je ada ICT. 
Terengganu pun ada tau.
Nah ICT Terengganu!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ICT for Ikan Celup Tepung. hehe..

Tiba-tiba mengidam nak makan kat sini. lebih dari orang mengandung pulak aku ni, hehe

mengidam nak makan ni...
.
.
.
.
.
.
.
.
Ikan Pari Celup Tepung

dan..


Sotong Celup Tepung


lepas tu pekena...



Air Kelapa



Slurrpp..erkk ase kecur air liur, tak sabar nak makan.
Harap hubby dapat penuhi permintaan ku.
Kalau hubby tak nak pergi, i bawak keta pergi sendiri. asalkan dapat penuhi hasrat mengidam nih.heh




Ok, nak mandi! ^-^
papai!

4 comments:

♥ p a a n i ♥ said...

hahaha teringin jugeeee..mse g ganu dlu slalu gk singgah gerai2 tepi laut mkn sotong tepung n kopok lekor ;p

puan.mila said...

hehe..sedap kn? mmg femes jgk a sini :-)

aizu's life said...

amboii2.. lom pegnen lg nk ngidam mcm2.. bsedia la wahai asben puan mila.. heheh
~cam sronok jek kawen. ;p

puan.mila said...

aiza..naseb la asben kena melayan..mmg senok life after kawen so kawen cpt2..hehe