Thursday, March 8, 2012

Review Wedd : Hantaran (Apple Chocolate)




Hai cantik dan kacak!

Lagi wedding review. Sila muntah! haha

Layan picas..



Apple Chocolate.
nice tak?

Idea dari adik ipar sendiri. Dia juga yang tolong buatkan dan saya hanya bayar costnya. 
Alhamdulillah mudah kerja saya. Hehe

9 biji epal kesemuanya, muat-muat dulang hantaran.
Saya pun tak berkesempatan nak tanya camna dibuat nya sebab lupa. Alasan semata-mata. Haha

Segala kek dan cupcake hantaran, kek kahwin ketika bertandang semua dibuat oleh adik ipar sendiri.
Dia la juga OP untuk keseluruhan majlis saya dan suami, serta jurumekap saya ketika majlis bertandang.
Hebat tak?


Meh view dia sini!


Next review tunggu~
Ok,papai!

5 comments:

Unknown said...

comey apple pakai baju coklat..ngehngehngeh

Nini Mohd said...

cantik!
kreatif buat hantaran camni.

http://ninimohd.blogspot.com

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

comel dan pastinya sedap!!!

puan.mila said...

jijah : mila pun xtrpk nk wat bnda ni..

nini : mmg cntik!

fifie : sedap mcm epal la yunk :)

# said...

cutelah ...hehe

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers