Thursday, March 8, 2012

Review Wedd : Kek Kahwin




Hai cantik dan kacak!

Mood malas menguasai. Update entri kencang2.
Perihal kek kahwin saya.

2kg moist choc cake + 20pcs moist choc cupcake.
RM120.
Mahal atau murah?


Bagi saya sangat berpatutan.
Bukan kek fondant,hanya kek buttercream sebabnya bagi saya fondant kek hanya cantik dimata dan tidak enak dimakan. Jadi saya tidak mahu pembaziran, yang penting bersederhana.

Saya tempah dari seorang akak ini juga merangkap kawan saya.
Terima kasih kak wani moist choc cake yang sedap!

Rindu nya saat nikah dan sanding.
Abg,jom sanding lagi!
Gediks! haha


Ok, pai!~





11 comments:

Suria said...

murah tu mila 120 je...
kalo kt kl mana la nk dpt price camtu..kt kedah pn wedd cake dh mencecah 200..huhu pengsan!

~misshuny~ said...

tmpat letak kek n cup cake tu diorang provide ke mila beli?

::Aja:: said...

murah la tu...yesss.kek buttercream is better tapi ada je fondant cakes yg sedp..:)

Ira said...

murah la dear..:)

review la pelamin...:)

Syu, Syuhada said...

yes boleh la tempah pasni! :) murah bangat :P

puan.mila said...

suria : murah dn berbaloi hrga cmni..

aja : mila xsuka fondant, kalau mkn kek dlm je..

ira : dh review pelamin ritu :)

cik susu: sila2~ :)

anny said...

mila..murah2..
nak order jugak la.. ;)

Unknown said...

nampak sgt sedap!murah plak tu..hihi

Unknown said...

mila! kek kawen kita sama pink purple! hehe jijah tak leh nak review lagi sebab OP tak bagi gambar..hehe

Nini Mohd said...

dah cukup murah tu.
mana nk dpt lg harga kek kahwin camtu skrg ni.

http://ninimohd.blogspot.com

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

time tu hati berdebar2, jiwa berbunga2, dunia bagai kita yang punya, kan? cehh, tahu2 je, pdhl belum merasai lagi fifi saat2 itu.. kehkeh

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers