Friday, March 30, 2012

Hobi suami!




Salam dearest!

Apa habit suami, tunang or bf korang?

Hubby mila suka mancing. 
 pantang tengok laut dan sungai bagai, mula la datang gian dia.
dulu2 mila tak suka dan tak leh terima, sekarang dah jadi biasa dan sokong pulak hobi suami.
paling suka bila dapat ikan besar, time tu la dapat merasa ikan fresh. sedap!

weekend lepas teman hubby g mancing.
seronok sebab pergi berdua. panas terik pun sanggup je redah, teman hubby punya hal.


tunggu ikan makan umpan.

orang kata, kaki pancing ni penyabar orang nya, betul tak? hehe

manja2 dengan hubby sementara tunggu dapat ikan :p

muka senyum xnak senyum sebab panas. LOL


ok, papai!

6 comments:

Asfiza said...

sama lah mila... tunang as pun suka memancing...

puan.mila said...

byk kena sabar jek dgn kaki pancing ni, dtg gian dia..haish :p

Harith Iskandar said...

mancing?adeiii xminat lar.sy suke g gym je.wife pon ok je suppot

puan.mila said...

masing-masing punye hobi..xleh nak halang..sy support asben! :D

Cik Nyza said...

tunang kite, abah, ngan abang-abang kite sume kaki mancing..huhu.. sabar je la lyn kan diorang.. hihi

Nurul Husna Abidin said...

Hobi suami2 kita ni sama la...suka memancing..hehe...