Monday, August 25, 2014

Bahaya ESP Shaklee

 Salam Sejahtera.

ESP menjadi bahaya jika individu yang mengambilnya mempunyai masalah buah pinggang dan kesukaran memproses protein. Individu seperti ini sangat tidak digalakkan.

Selain individu seperti di atas, individu lain tiada masalah untuk terus mengambil ESP. ESP Shaklee berperasa mild soya. Aku sendiri tidak gemari perasa asli ESP. Jika meminum ESP, aku akan mix ESP dengan minuman kegemaran. Sekiranya korang juga tidak gemar atau tak menyukai rasa soya, ada pelbagai resepi ESP lain yang boleh dicuba. Jangan risau! Klik -Resepi ESP-

Korang akan ketagih jika terus meminum ESP. Oh ye, ketagih yang tidak memudaratkan. Malah sangat baik untuk kesihatan dalaman dan luaran. Tak percaya? Boleh tengok testimoni di bawah.





Percaya?? ESP memang sedap jika di bancuh bersama minuman kegemaran anda. Sekali cuba, korang pasti mahu dan terus mahu. Satu canister (bekas) ESP adalah penggunaan untuk 1-2 bulan. Itupun jika korang minum secara konsisten. Jika korang minum ketika perlu, penggunaan boleh sehingga 3-4bulan atau lebih.

Khasiat ESP -KLIK-

Jika anda berminat ingin mencuba produk Shaklee, ingin mendapat konsultasi secara berterusan dan tak tahu dari mana nak dapatkan produk? Boleh terus hubungi aku.
Penghantaran secara percuma di area Kuantan dan Kuala Terengganu (COD). Pengeposan produk juga boleh dibuat  ke seluruh Malaysia. Terima Kasih.


Your Shaklee Independent Distributor
Mila Ismail
♥ SMS | WhatssApp : 019-9879159
♥ FB : Damiel Hola

♥ FB page : H's Family Corner                 
♥ Email : damielhola@gmail.com

6 comments:

Salju Sakinah said...

Bahaya sampai ketagih..hehe

Jom hilangkan parut jerawat -->> PETUA MENGHILANGKAN PARUT JERAWAT

cik eza said...

ESP memang meninggalkan kesan pada 'diri'

Healthy'beautieshoppe: Derita si 'Tumit Tinggi'

zainah mohamad said...

Bahaya sebab meninggalkan kesan positif pada diri..

SLE Punca Kematiannya

Azmalinda Azai said...

bahaya betul neh..hehehe


jom tengok blog saya:
pelangioveralaska.blogspot.com

MARIA AWI said...

suspen je baca entry ni...hihi

WAJIB BACA ---> Peppermint Ginger Plus Shaklee: Pelega Perut Sebu Dan Berangin

Nursimatun Md Yusof said...

Gempaklah... Terbaik...

Nak tenaga extra>>>Mahukan tenaga EXTRAVAGANZA???? Cinch Energy Tea Mix ada penyelesaiannya!!!