Friday, August 22, 2014

5 free mini photobook Pixajoy bertangguh

Salam dan hai.

Fuhhh urut dada, 5 free voucher mini book masih bertangguh. Nak buat...nak buat...nak buat tapi tak buat-buat. Si kecil tu dengki kalau aku duk mengadap pc lelama. Mula laa dia cakap nak cat!, nak upin ipin! (nak tengok kat youtube). Pastu tangan kecil tu duk sama tekan keyboard. Aku memang takleh nak stay up lelama depan pc. Ni pun cepat-cepat update sementara dia duk tidur.




Uolls tengok? Sah laku voucher tu sampai 18/9 je oii. *nangis*. Itupun aku dah extend expired date tu, sepatutnya dah expired 18/8 ritu. *nangis lagii*. Lepas ni hentam kromo jela edit kat pixajoy. Janji siap dan submit. Tak submit pun bolehh tapi rugi la aku, free tuuu. 5 biji pulakk tu. Laki ku tahu ni mesti bising. Ampunn abang!

Jap lagi tengahari nak balik kampung pulak. Sempat lagi tuu quick update depan pc, teheee. Kata nak jadi #bloggertegar (motif hastag??) haruslah sentiasa up entri kenn, gitewww. kekeke

Ok la nak packing baju, nak balik ganu..yeahhh!! *Doakan aku selamat dalam perjalanan!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers