Thursday, November 1, 2012

Aaron Aziz masuk mimpi..




Salam readers.

Akibat tidur selepas subuh, boleh pulak Aaron Aziz masuk join dalam mimpi aku. bahahaha.
Sebenarnya takmo tidur tapi camne la boleh bantai tertidur pulak lepas makan roti plus obimin.
Tak sia-sia gak tidur, kalau tak melepas nak mimpi bersama Aaron. haha. Nauzubillah.

Yang jadi bestnya mimpi aku ni, Aaron Aziz caring gila kat aku.
Aku dalam mimpi ni merangkap adik angkat atau kekasih Aaron. Aku sendiri confius dengan status aku lam mimpi nih. Suami aku sah-sah memang tak wujud dalam mimpi aku. kecian.
 
Kisahnya, mimpi aku ni berlaku kat pusat pemulihan akhlak. Kiranya aku dan Aaron penghuni kat situ la. haha mengarut je. Kat tempat tu penghuninya nakal sangat2. Dalam mimpi tu, aku dan Aaron pernah ada sejarah hitam sendiri. Macam aku ada kes pertuduhan membunuh sebab tu terpaksa menghuni kat pusat ni.
Aaron pulak aku tak tahu. Aku kat pusat pemulihan ni sangat la popular di kalangan penghuni lelaki.
Setiap masa ada je lelaki nak kacau dan mengorat aku. Yang jadi kelakarnya Aaron la pelindung aku.
Siapa yang kacau aku siap Aaron nak p tumbuk lagi
Bugdet cam artis lak, haha. Seperti sedang berlakon pun ada :p
 
Aku dan Aaron lam mimpi ni tak pernah berenggang. Pergi mana2 je Aaron duk pegang jek tangan aku.
Memang care gila la kat aku. Kan best kalau suami aku yang wujud lam mimpi aku.
 
Time paling sedih ketika seisi melawat dari orang luar kat pusat pemulihan tu.
Time ni aku nampak dari jauh ramai kawan-kawan aku yang datang melawat. Aku dah start menangis time ni sebab malu dengan keadaan aku yang menghuni kat situ.
Tetiba Aaron datang kat aku then pegang tangan aku.
 
Aaron boleh pulak cakap, "Sabar ye sayang, kalau kita tak jadi camni mungkin kita dah kahwin sekarang. I janji lepas selesai semua ni kita akan kahwin ye".
Bahahaha..lawak gila.

Tetiba nama aku di panggil sebab ada tetamu nak jumpa. Yang kelakarnya tetamu tu ialah Kina dan Pudin.
Kina boleh pulak tanya aku, awak ni Mila aka Damiel Hola (nama fb aku) aka mom to be kan?

Tetiba lepas Kina tanya tu, aku pun tersedar dari tido. Nengok jam 9:30am time tu.
Selepas tersedar tu, istifar panjang aku dan sengih sengsorang. haha
Teruk punya mimpi.
 
Sebenarnya banyak lagi babak antara aku dan Aaron dalam mimpi ni tapi aku ingat2 lupa.
 So tak tahu nak olah camne. Ni pun antara yang aku dapat ingat jek.
Tula kekurangan aku, apabila bermimpi apa-apa je nak story semula memang failed, haha


p/s : Kan best kalau mimpi jumpa Rasulullah SAW..

8 comments:

BERT said...

heehe amboi mpi.. pengaruh adam n hawa ke ni.. kemain emsem hero lam mpi awk ye hehe

- AZIE - said...

hehehe penangan adam hawa apa nie, mimpi gitu sekali..

Mila Ahmad said...

ni tempias adam hawa ni..

Munn Jaafar said...

dah cite kat husband blum??? haha

puan.mila said...

@bert, azie, mila : adam hawa xda la tgk sgt..hehe

@muna : belom cerita lg, segan plak nak cerita..hahah

MAY said...

ya ampun..ni bloger ke2 may bace mimpi aeron..hadus..teruk..=)

4feet8 said...

fuh..

Unknown said...

hahaha sampai macam tu sekali mila mimpi...hehehe

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers