Wednesday, September 25, 2013

Alhamdulillah, masih fully..

Salam dan hai.




Alhamdulillah, masih fully breastfeeding sampai sekarang. Zara sekarang dah 8bulan lebih dan masih setia dengan susu ibunya. Thanks Allah kerana memberi kenikmatan ini pada aku dan Zara. Niat aku nak fully bf selama yang mungkin, sebolehnya hingga Zara berusia 2tahun. Zara memang tak dapat nak lepas nenen ibunya. Aku kan masih tak kerja, maka Zara hanya df semata-mata. Risau gak aku, kot2 la tetiba rezeki aku dapat kerja, camne la Zara. Haruu. Aku dah cuba train pelan-pelan tapi dia xmo, nak jgk df. Sekarang aku train minum air masak pakai botol lak, di hisapnya elok dan lelama dia akan main-main pulak dengan puting botol tu. Xpela asalkan Zara familiar dengan puting botol dan kenal botol susunya.


Aku dah jarang sangat pam susu. Tak menyempat nak pam, tetiba Zara dah nak nenen. Suami dah bising-bising beria beli breastpump tapi tak guna, sobs! Nasib baik manual pam, tak rasa rugi sangat membelinya. Nak letgo sayang aih. Macam tak berbaloi, simpan la untuk 2nd, 3rd anak dan blalala..eh bila tu?? Tunggu laa rakan-rakan seangkatan lain preggy sama, kita preggy berjemaah ye..bak kata geng GBSB! Bahahaha..

posted from Bloggeroid

5 comments:

- AZIE - said...

alhamdulillah...masih ada rezeki lg utk bfeed Zara. Tahniah mila

Unknown said...

Alhamdulillah... moga cukuplah 2 tahun bf zara tu yer

Shakina Farhan said...

semoga Allah permudahkan kan..chayok2..

safurara said...

Alhamdulillah~

MAY said...

x pyh la jual..pam tu keperluan utk yg bekerja..yela..tak kan nak kelek anak g tpt keje..mesti kene pam kan..nnt kot2 ada rezeki keje, x pyh beli pam da..

Qaira pun masih fully lagi 7m++ alhamdulillah..kepuasan yg lain sgt bile ank bf kan...

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers