Wednesday, September 4, 2013

Hasya Nurzahra almost 8months..

Salam dan hai.
Dah lama benor aku tak update pasal Zara kan. Kejap je dah makin besar anak ibu. Tak puas peluk, cium, gomol lagi..ishh







Kemain suka bila abah letak dalam bakul shopping. Seronok la dia bila aku agah cam nak kejar dia. 24 jam aku hadap Zara, xpernah bosan. Tapi kadang-kadang ada juga aku nak bertukar jadi hulk kalau Zara wat peel sangat. Itu dah kebiasaan la kan, jangan dipukul anak sudahh.


**sebenarnya, aku testing update blog pakai bloggeroid..harap-harap jadi :-)

posted from Bloggeroid

4 comments:

mOoN said...

kan..kan..rasa cam baru jep smlm bersalin tup tup ari ni dah besar.. :)

yeay!! berjaya guna bloggeroid.. hehe

Allene said...

i pun selalu jadi hulk gak. hihihi

Munnafendy said...

jadi jadi..hehehe

kalo I jadi hulk, husband tukar jd hulk Hogan..marah kita balik :p

D Yatie said...

Kte sllu jd tarzan. Wahahaha.