Wednesday, September 4, 2013

Kemain lama Buffered Earning RHB melekat..

Salam dan hai.
Naik hairan aku kemain lama be RHB melekat kat akaun Nuffnang. Selalunya paling lama pun sebulan, pastu jadi credited. Be ni dah hampir 4bulan, amount xdala meriah mana. Tak caya ko tengok amount be lain kan ciput2 je. Amount be rhb tu je meriah dari yang lain, padan la hampir 4bulan kot bertapa dalam akaun Nuff aku.




Ok, kita tengok berapa lama be ni nak duk dalam akaun Nuff aku. Tak sabar nak cashout sebenarnya. Maklum 1st time nak cashout, hehe.

posted from Bloggeroid

4 comments:

Ayu azmir said...

Tahniah.... herbaloi....tumpang gembira harap sy pun dpat macam kamu jugak...

InaYusoff said...

waa..beshnye la hai....

tak penah dapat amaun BE sebanyak tu..
paling banyak pon 12 hengget pastuu terus mati dah..

:)

FUZY said...

byk tuuuuuuuuu mila oiii...boleh la buat bekal suri rumah hehehe....

cha said...

haha i pun gatal je tangan nak cashout NN ni tau