Wednesday, July 17, 2013

Senarai Onlineshop Nursing Inner


Assalamualaikum.
Semalam aku ada up entri pasal nursing inner
Rupa-rupa ada juga yang tak tahu kewujudan nursing inner. Macam aku la awal-awal ada anak memang tak ambil port langsung pasal nursing inner ni. Sekarang baru terhegeh-hegeh nak cari.
Ada yang komen menyokong pemakaian nursing inner, penting untuk cover perut dan badan dari terdedah. Kalau perut berlapis lemak err lagi la malu kalau ada yang nampak.
Dengan pemakaian nursing inner maka terpelihara aurat perut tu, hehe

Semalam dah alang-alang keluar, aku try cari kat mall, kedai-kedai yang jual maternity dan nursing wear. 
Tapi nan hado. Kuciwa! Maka terpaksa la aku ushar online.
Kat luar sana, mungkin masih ramai tak tahu adanya nursing inner ni.
Sebab tula seller kat luar ramai yang takda jual.
Bagi aku tersangat lah penting untuk directfeeding.

Godek punya godek terjumpa la online shop yang jual menda alah ni.
Aku dah grab dua, nak pakai raya gituu..haha

Ok, korang yang masih duk mencari, boleh beli kat sini.

1 comment:

- AZIE - said...

tq mila..nak cari jgk

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers