Wednesday, July 25, 2012

Dah beli "Diari Hamil"




Salam dearest.

Dah 2nd trimester baru tergedik-gedik nak beli. Sebenarnya dah lama cari tapi pergi kedai buku selalu jek habis. Apalagi order online la. mudah dan cepat. takyah nak keluar masuk kedai duk tanya.

Akhirnya dapat milik jugak buku ni.


Beli kat bukuonline2u
Order rabu lepas, khamis bank in duit kat dorang dan sabtu dah boleh dapat. sungguh cepat!
Harga mampu milik.
24.70 include postage 30.70

Mila dah baca lebih kurang separuh kandungannya. 
Lengkap panduan sebelum, semasa dan selepas kehamilan.
Lepas ni boleh la main tulis2 dalam  tu. hiks!

Kenapa nak sangat milik buku ni?

  • colour dia sangat la tertarik. colourful gitu. cam semangat jek nak membacanya. hiks!
  • lengkap sebelum, semasa dan selepas hamil. walaupun ringkas tapi padat!
  • dalam nya boleh tulis-tulis. cam diari gitu. namapun Diari Hamil kan? hak
  • penerangan yang cukup jelas. xda guna bahasa cam terbelit lidah ke hape.hiks!
Antara kandungannya..



Maaf la mila tak review banyak2 malas nak snap pic. hehe
mommy to be..cepat2 la belik!


9 comments:

Hidayah Bach said...

best..best...dulu dayah pun ada satu tapi skrg dah tak tahu mana perginya..hehe..anak dah besar dah tak amik kisah dah.. :)

~ NANA ~ said...

i sampai sudah x beli...sobsob :(

Cik Puan Rara said...

xsempat nk beli nk masuk 8 bulan dh.

Bazilah (^0^) said...

bazi ade buku nih, biras bazi hadiahkan hehe. tp memula jer smgt tulis, skrg malas gile! mila jgn ikut cm bazi hehehe

Mila Ahmad said...

nanti mila dah jadi ibu mila beli skank belum ada rezeki lagi heeee...

Aeen said...

awal2 pregnant da beli...mula2 smgat la nak tulis..lepas tu....adoyaiii...banyak kosong...malas giler nak tulis..hheheeh...

e k i n ♥ y u s r i said...

x sempat nak beli
hehehe

Ardini Humaira said...

bestkan buku nih :D

Gadis said...

Gadis dh beli semenjak tau pregnant 5 minggu...

mmg eksited bile dpt buku ni..
n mmg menarik..
setiap moment kiter ngan baby gadis tulis supaya bile dh beso nnti baby tau mcm mne ssh nyer kiter pregnant...
hihihi