Wednesday, November 23, 2011

Persediaan kawen : Design Rubber Stamp

Assalamualaikum&hai peeps!

malam ni update lagi..
mahu citer pasal cop mohor or rubber stamp
tau enggak? ala mesti semua dah tahu kan.
lagi2 dah ramai b2b dan ex-b2b yang buat benda alah ni.
saya pun salah sorang b2b yang berkenan benda alah nih.
sebab nya malas nak print out or tempah tag terima kasih so saya decide buat benda alah ni jek
senang cop kat doorgift dan mana2 tempat yang suka..sampul kad kawen pun boley..suke2!! gedik!

saya ada buat 3 design rubber stamp tuh.
jom nengok!

1st

2nd


3rd


eh2 art kat tepi saya tak design sendiri tau tapi got from The Free SVG Blog
pastu saya godek2 guna adobe photoshop
godek2 hasilnya jadi la camtuh..hehe






korang agak2 ok tak?



2 comments:

dhiera zainudin said...

suke yg ketiga~

saya pun dah ada buat masa birthday tunang hari tu~ konon ye nak surprise kan dia tp dah terkantoi awal2 dah~

puan.mila said...

wah suprise betol..camne leh terkantoi plak daa..

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers