Thursday, November 3, 2011

.selamat tinggal blog....sob2..:(

Assalamualaikum.


sob2..sob2..huaaaaaa...


sedey aku terpaksa tinggalkan blog nih..

xdapat da nak blogwalking, drop komen situ sini :(

update en3 dan bagai...


sob2..sob2...*nangis lagi

aku terpaksa..

maaf :(

tapi....

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

aku tinggal xlama, seminggu jek..hehe

sebab cuti laa mau lek kg :):) *tak nangis daa


yeaahhh!


cuti raya kurban..

sok malam pulang!

doakan aku selamat sampai..


SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA

MAAF ZAHIR&BATIN :)





okeh,papai!


3 comments:

♥ p a a n i ♥ said...

selamat hari raya! jgn nages2 :D

erin moshimoshi said...

hehehe 23 hari ea

dhiera zainudin said...

selamat hari raya.. jangan sedih2 rindukan saya ye~

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers