Thursday, November 17, 2011

.carik kad kawen..

Assalamualaikum
salam sejahtera n morning readers..
haa dah bekpes?
saya ofcos belom n sat2 lagi nak p wat ayaq milo cicah biskut..
nyum2..bekpes org bujang..ye dak??

huh!..pagi2 duk survey kad kawen..gilok!
sah memang angau saya nih (dalam kelapa duk berangan pakai baju sanding dah nih,hehe)

sekarang duk mencari kad kawen n belom menempah lagi..aiyok!! lagi 2bulan lebey..sempatkah??
insyaAllah berjalan lancar..doakan tuk saya ye :)

tapikan saya mau kad kawen begini..
boleh kah? ^_^



kad kawen Zahiril Adzim

kad kawen Nabil

kad kawen Dira

kad kawen Farah











huhh!..ingat ko artis kah? haha
tapi if de ongkos boleh je kan..ye dak??
saya xberkemampuan la nak wat sebegini..
apepun buat ikut kemampuan kita ye..jangan berhutang tuk kawen ^_^

1 comment:

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers