Thursday, February 6, 2014

Dah jatuh cinta..

Salam dan hai.

Aku dah jatuh cinta. oppss! Idok lerr. Act, jatuh cinta kat bisnes Shaklee. Dah seronok sangat buat bisnes ni. Dulu serius aku tak layan pun. Entah kenapa terbuka hati nak join jadi ahli dan terus bergiat aktif. Semangat kata orang. Doa ku supaya boleh pergi jauh bersama Shaklee. Aminnn..

Kenapa aku pilih Shaklee dan tidak bisnes lain??

Act, Bisnes lain pun aku minat. Pendek cerita memang aku suka berniaga online. Mungkin rezeki aku untuk bersama Shaklee. Aku memiilih Shaklee kerana bisnesnya mudah dan tidak membebankan. Bagaimana??
 

1) Keahlian hanya RM75 untuk seumur hidup. (Ala RM75 pejam mata pun bolehkan??)
2) Tak perlu modal (ambil order dari customer - customer wat payment - kita order pada Shaklee pakai payment duit customer, senang!)
3) Tak perlu simpan stok (Shaklee akan pos direct kepada customer, alaa macam dropship - tup2 barang dah sampai pada customer)
4) Boleh membeli pada harga ahli, pengurangan sehingga 25%
5) Mendapat BONUS bulanan. (bonus bulanan dapat pertengahan bulan so dapat la backup gaji suami yang sedia ada, hehe)

 


 *****************************************************************
 

Status post pada FB aku. Semalam aku post untuk berkongsi kegembiraan yang aku sendiri rasai. Berkat bimbingan leader-leader group Shaklee. Harta dunia yang dikejar takkan kemana kalau tanpa Dia. Percaya rezeki hak milik Dia. Kita usaha dan minta lebih dari Dia, insyaAllah Dia akan bagi.




Surirumah, pelajar, penganggur dialu-alukan untuk bersama team kami..yang bekerja pun boleh asalkan ada kerajinan, usaha dan semangat. InsyaAllah bolehh..

Ada yang berminat ke? Kalau berminat boleh email aku ye : damielhola@gmail.com

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers