Wednesday, February 19, 2014

Ebook Eklusif (Penyusuan dan Slimming)

Salam dan hai.

Bersiaran kembali. Kemain lamakan nak publish satu entri. Mak bizi nokss. Memang bizi, anak daraku demam so blog memang aku tak usik. Malas pun satu hal, kekeke.

Eh nak cakap pasal Ebook Eklusif. Istimewa untuk pelanggan i tersayang. Ebook slimming dan penyusuan berjaya. Lain-lain Ebook bakal menyusul. In the making giteww.


Macam comel...macam cantik je kann. Mana-mana pelanggan yang membeli set slimming, set penyusuan atau salah satu antara produk set ini layak untuk mendapat Ebook ini. Eklusif tau!

Aku jual Shaklee laa. Kan ada pulak tanya aku jual apa tetiba dapat Ebook ni. haishh. Dun wory, aku jual pada harga ahli je. Dapat tolong customer itu la yang aku suka. Lagi2 kalau after pakai produk then customer bagi feedback/testimoni positif. Suka woo..So far Alhamdulillah aku xda masalah dengan customer sendiri.

Pada yang berminat nak membeli, bertanyakan pasal produk dengan aku boleh contact ye, Mila | 019.9879159 (sms/wassup). Boleh juga rujuk blog aku. H's Family Corner

p/s : Kalau rajin LIKE page aku ye. H's Family Corner .Mekasihh uolls!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers