Tuesday, February 11, 2014

Blog update : Tak tahu nak letak tajuk apa?

Salam dan hai.

Sedihhh. Seperti terabai je blog ni. Dah tak update sangat dah. Gini la kalau ada dua blog. Susahnya mau handle. ohh stress!! Uolls tengok title entri ni, aku pun tak dang nak fikir tajuk apa, bahaha

Oh ye, ni another my blog. H's Family Corner. Jemput singgah ye :)

Banyak benda nak share, nak story..tapi tangan tak menyempat nak handle. Si kecil tak bagi peluang nak hadap laptop. Kalau pegang tab lelama pun dia jeles. Dah pandai nak jeles dan merajuk dak kecik tu. At last ibu malas nak update memacam.

Zara tidur siang tak lama. Paling lama pun almost 1hour. Tragis kan?? Nangis mak. Nak masak pun  huru hara. Tapi masak jugak, aku takde la malas. Suami tak suka aku complain atau merungut pasal anak. Dia selalu cakap mak aku anak 9 orang dulu-dulu boleh je handle. Aku sentap! Tak boleh nak cakap apa. Ada betol cakap suami. Dah ada anak ni so pepandai la survive sendiri. Ok, sekarang dah lali dengan rutin gini. Rasa macam supermak sangatt even aku tak kerja.

Memang aku masak hari-hari. Aku dah cakap awal-awal kat suami. Lauk tak sedap or masak tak jadi jangan nak complain sangat. Time masak anak bergayut kat kaki nak masak pun xda feel kan. Last2 main campak itu ini je masak. Ada la rasa bukan tak sedap langsung. Lol. Kalau masak sedap pun suami bukan jenis memuji. Pernah dia cakap pun, ok dah jadi ni. Itu je. Pasrah suami tak romantik, kekeke.

Ok, stop sini la dulu. Si kecik dah goyang2 badan dalam buai tu. Itu tanda dia nak bangun la tuu. See uolls again!! Tata!

Dan, mintak jugak like fb page aku ye. SINI. Thanks korang!!

2 comments:

mrs gold said...

tol tu mila...blmbak ja nak tulis entry ni tp x sempat...pekembangan si kecik tu pon ada yang tak tulis lagi kat blog ni..blog pon smakin terabi.hehe

Rina Hamid said...

samalaa mila. xsempat lasung nak buka n nak update. nak blogwalking apatah lg. huhu.

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers