Tuesday, December 31, 2013

Keperluan ke sekolah

Salam dan hai.

Bye-bye 2013, welcome 2014. Sekejap je dah setahun berlalu. Rasa macam masih baru lahirkan Zara. Banyak sungguh kenangan 2013. Suka bercampur duka.


Esok ada beberapa negeri dah mula bersekolah seperti Terengganu, Kelantan, Kedah..negeri apa lagi ye? Lupa ingatan kejap, haha. Mesti mak2 pak2 sibuk menyediakan keperluan anak-anak yang nak bersekolah. Lagi excited kalau yang nak masuk darjah 1. Esok akan ada adegan budak-budak menangis di sekolah. Sebab, takut mak pak tinggalkan kat sekolah, kekeke. Pengalaman tu, sebab adik aku pun pernah gitu, hehe.


Ohhh rindu pulak zaman sekolah, zaman belajar. Kalau nak g sekolah keperluan ni mesti ada..cer cek keperluan anak korang dah cukup belum??




Haa cer sebut..cer sebut?? Kenangan sungguh panggilan ni. Hanya di ganu, kekeke


Ok, tata!

posted from Bloggeroid

No comments: