Friday, December 20, 2013

I'm proud of u..adik!

Salam dan hai.

Sekarang aku dah ada dua orang adik lelaki. Sorang keluar dari perut mak yang sama, sorang lagi adik ipar. Kekeke. Masing-masing umur sebaya, dan memasing anak bongsu. Dan memasing anak mak, jangan marah adik! Haha


Semalam result PMR dah tahukan. So aku berbangga dengan dorang ni. Dapat result gempak gituu. Kakak bangga dengan mu berdua. Memasing sangat aktif kat sekolah. Macam adik aku sibuk dengan wakil rugby sekolahnya, adik ipar lak sibuk dengan bola sepak sekolahnya. Walaupun aktif memasing tahu time bila nak belajar.


Walaupun tak straight's A tapi akak ko ni bangga sangat. Hampir2 nak straight's A. Untuk adik aku sendiri, tak sia-sia aku bebel kat dia. Kuat noo main gamenya. Balik rumah mgadap game laptopnya pulak. Tapi aku tahu, budak laki ni otaknya genius. Bukan tak pandai tapi malas. Tu la masalahnya..haishh.




my lil bro..6A 2B



my lil bro in law..7A 1B


Congrates both of u. SPM kang struggle lagi. Biar sama-sama berjaya!!

posted from Bloggeroid

4 comments:

Cik Puan Rara said...

tahniah adekkk! nampak A pun dh ok dh tu.

Chekgu Azrine said...

Tahniah!!

cplud miera said...

wah tahniah. hebat adek2 mila :)

BUNDA a.k.a KN said...

Salam hujung minggu..