Wednesday, October 9, 2013

Dah boleh cashout pun...

Salam dan hai.



Alhamdulillah, rezeki dari Nuffnang. Dah boleh cashout pun. 1st time ni nak cashout. Nilai tak besor tapi tetap bersyukur. Janji hado. Tapi tunggu la akhir bulan ni or akhir tahun ke. Nuffnang kalau nak cepat dapat, elok cashout akhir bulan kan? Takpe bersabar. Tak kurangnya amount tu :p


Duk fikir nak buat apa dengan duit ni nanti. Simpan dan simpan jela, tengok takat mana leh kumpul hasil dari berblog.


**notakaki : gas dapur dah habis, tak sempat masak apa-apa tadi petang. cakap kat suami pasal gas habis, suami jawab "ok, kita makan maggi malam ni T___T

posted from Bloggeroid

5 comments:

azizah :) said...

tahniah! kumpul bebanyak lagi..hee :)
elok cashout hujung bulan hari isnin..

SweetLikeWhat said...

wahh tahniah!

Ratu Hatiku said...

Alhamdulillah.. Tahniah!

♥ ROS ♥ said...

Wah bestnyer.. Blog ros xdpt la... :(

Hanie said...

oooo.. byk gak tu... best la.. mcm mane nk dpt byk cm tu yer.. i punye 50sen tak bergerak2..hahahaha