Tuesday, October 22, 2013

Pengedar Shaklee

Salam dan hai.

Lama tak bersiaran, ada yang rindu tak? Boh perasan mila eh!
Daku sebenarnya baru je join shaklee ni, saje mencuba nasib. Sementelaah bosan kat rumah. Kalau dah rezeki kat sini Alhamdulillah. Pengedar shaklee dah macam cendawan tumbuh lepas hujan. Merata orang join shaklee. Takpe percaya rezeki masing-masing, InsyaAllah. Niat aku join bisnes camni sebab nak tolong keluarga kat kampung, bukan kepentingan sendiri. Aku tak bermewah takpe asalkan aku serba sedikit dapat bantu orang tua dan adik-adik kat kampung. Itu dah memadai.


Eh melalut. Ok sesapa yang berminat nak join, nak beli sebarang produk shaklee boleh berurusan dengan aku.


Shaklee ID : 1067974
Contact no : 0199879159 (call/sms/wassup)
Email : mila_mechi@yahoo.com
Fb : Damiel Hola (mila ismail)

posted from Bloggeroid

3 comments:

DYatie said...

Sama pa dgn konsep kite. Nak sngkn org tua d kpg. Huuu. Semoga Allah permudahkan segala urusan ye.

Cik Puan Rara said...

hehehe sume dh bg num id.cane ni.

Bazilah (^0^) said...

wahhh mila pon dah jadi ahli. good good. inshaa ALLAH ada bahagian rezeki memasing :) mila group jutawan jgk ke? hihi