Friday, August 30, 2013

Ambil peluang blogwalking, kalau sempat...


Salam Jumaat!

Bersiaran dari rumah mak mertua, cewahhh!
Kesian aku, balik kampung camni baru ada kesempatan nak update, komen dan blogwalking bagai.
Sekarang masa kat rumah sangat2 terhad. Memang mengadap Zara 24jam, aku suka!
Sanggup aku ketepikan blog semata-mata nak melayan Zara.
Zara dah pandai, kalau aku tak melayan dia akan memberontak. Tak sanggup aku nak biarkan dia main sorang-sorang.

Sebelum ni samsung tab aku ok, sekarang bermasalah nak update blog. Taktau virus ke hape. Setakat nak online fb dan instagram boleh laa.
Nak mengadap laptop kat rumah lelama tak dapat lerr. Zara mengagau je nak menaip sama, at last aku tutup je laptop, haha
Kat rumah mertua dan rumah parents boleh la spent masa sekejap untuk blog, Zara ada yang tolong tengok, teman main dan melayan. Suka la dia kalau ramai yang melayan, lagi-lagi kalau dengan wan dan tok dia.

Aku pakai laptop pak mertua ni, pak mertua dah selalu tengok aku pakai tengok laptop dia.
Tapi segan juga nak pakai lama, hehehe.
Eh ok, pak mertua dah balik laa.

Bye!

3 comments:

Aisy Nasiha said...

semakin besar, semakin banyak kemahiran zara tu... tak lam lagi dia memang tahu bila mamanya nak upate blog, tak kasi can tu

safurara said...

hahahaha mmg pon.kalau bukak laptop.dorg pon nk.pas tu habis ditekan kan sume button.haih~ update pakai hp jelah~

- AZIE - said...

btlkan mila...skrg memg dh xde masa nak update blog. tmbh azie keje..memg xharapla nak update blog mcm dulu lg. dgn keje yg berlambak2..lg la xlayan blog ni. rindu nak komen blog kwn2..skrg nie curi2 masa ja

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers