Sunday, February 17, 2013

Kasih seorang Ibu..







Salam readers,


Since dah ada anak perasaan keibuan membuak-buak. Setiap saat duk nak cium anak je. Macam aku sorang je yang ada anak. hehe. Hari ni dah 41 hari berpantang. Eh pejam celik kejap je kan masa berlalu. Sedar2 dah nak habis tempoh pantang. Yeaah! tak sabar nak balik Kuantan. Nak duk dekat2 dengan hubby dan nak bawa Zara jalan-jalan, hehe

Minggu depan asben datang ambil, stay rumah parents in law satu minggu then baru balik Kuantan. Since duk berkepit dengan Zara, blog sangat terabai. Sori olls!


Eh, aku masih berhutang entri pengalaman bersalin laa..dah nak habis berpantang nih..sshhhh~

Published with Blogger-droid v2.0.10

2 comments:

Mrs Lurve said...

seronokkan bila dh bergelar ibu...

Ryn said...

rase nak cium je sepanjang mase kan mila....:)