Tuesday, January 3, 2012

11 months..1 month to go..





Assalamualaikum&Hello beautiful readers!

Today is 3rd January rite. yess eleven month for my engagement.
Alhamdulillah. Bersyukur sangat pada Nya.



walaupun pernah gaduh, perang mulot..baik..then perang balik..adat la kan dalam hubungan masing-masing.
 kami tetap kuat dan bertahan. 
sama2 hadapi susah senang sepanjang 3 tahun hubungan.

Alhamdulillah..
tu je yang termampu ucapkan.
tinggal 1 bulan 3 hari untuk kami dinikahkan.


3rd februari 2011 kami bertunang dan 5th Februari 2012 kami akan bernikah.ye genap setahun.
begitu kejap masa berlalu, saya pun dalam caya tak caya bakal menjadi seorang isteri.

Kehidupan selepas ini banyak perlu berubah.
kalau sekarang dan sebelom ni, makan ikut perut sendiri jek. makan megi or biskut kering pun xpe.hehe
selepas ni tak boleh. kena fikir untuk perut yang lain.
masak untuk suami
basuh pakaian untuk suami
jaga makan minum suami.

ahh bahagia kan kehidupan seorang isteri.








Moga saya dapat menjadi isteri kebanggaan untuk bakal suami.
Baik dimata suami dan baik di sisi Allah SWT. Amin.

2 comments:

Cik Azizah said...

Amin..semoga di permudahkan yunk..lagi sebulan je..


beruntungnya mila dapat duduk serumah dgn suami..jijah sebulan kawen.. seminggu je sempat serumah..tersangat la sedih :) hayati lah saat2 indah menjd isteri k :)

cik.mila said...

Amin..mudah2an.

ade hikmah sume tuh, suami tinggalkan pun sbb mncari rezeki untuk jijah & bakal ank2..sabar ye :)