Saturday, January 14, 2012

Makan-makan sampai muntah!




Assalamualaikum&Hai lovelies readers!


Bosan duk story sal kahwin je. Jemu..hik!
Meh-meh story bab makan pulak.

Layan picas!

steamboot..erkk?
RM18/person
Lokasi : Polka dot Steamboot, Pura Kencana, Batu Pahat




muka sendiri mesti mau ade..Bahirah u kenal tak wanita sebelah i tu :P

murah ke?. tengok harga macam mahal kan?
seriously memang berbaloi sangat. 
 makan sampai pengsan!

kedai tutup 2am. nak melepak hingga kedai tutup pun xpe.
makan hanya kat situ, tak leh bawak balik.
setiap pembaziran 100gm denda RM5.
haha sampai camtu sekali.

semalam 1st time makan steamboot. haha kuno betol!
excited la nak makan sbb 1st time kan. 
tapi tiba-tiba cam dah fobia makan benda alah ni.
semalam makan tak de la banyak. tapi boleh pulak muntah.
mungkin perut tak leh terima makanan camni..erkk?
bau kepulan asap benda alah ni pun dah buat tekak loya dan pening.

sampai kawan cakap camne la kalau pregnant nanti.
adui yang tu tak leh cakap.
tunggu pregnant dulu baru leh cakap..hik2






wahh tak sabar nak kawen!
21 hari lagik!
hooreyy!!

3 comments:

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

haha..org selalu nerbes..die xsbr nak kawin hihi..murahnye laa steambot kat sana..kalau kl..jgn hrp dpt rm20 ke bwh huhu

blogtilldrop said...

sodap ja makan....eh selamat pengantin baru in advance..

Jom makan-makan: Kafe Ipoh Station

Cik Azizah said...

ok la tu makan sampai murah rm18..murah yang..sebab steambot ni ada macam2 bahan...leh sampai mahal kalau berlebihan..kira tu murah! hehe