Thursday, May 3, 2012

Lega bila menangis..




Salam dearest.

Mila selalu menangis sorang-sorang. Time hubby ada, takde pulak nak menangis.
Stress, tension semua ada. Perasaan bergolak.
Mila nak sangat kerja. Tapi belom ada yang sangkut.
Nak berbakti pada mak ayah. Nak sangat2!!
Hati ni hanya Allah je yang tahu.

Mila rasa lega bila menangis. Rasa terlepas beban yang terkumpul dalam diri.
Diri ini sangat murah dengan air mata. Tak tahu kenapa.
Hanya Allah yang tahu.

Walaupun suami ada di sisi, mak ayah seolah2 sentiasa bersama.
Saya anak manja? Tak mungkin. Saya sangat keras hati.
Tapi bila melibatkan mak ayah, hati cukup tersentuh.

Mak dan Bak, maaf kan anak ini kerana masih belum dapat berbakti dan membalas jasamu.
Doa ku semoga kalian panjang umur dan sentiasa di lindungi Nya.


5 comments:

Qyla Aqilah said...

Insyaallah, perancangan Allah adalah yang terbaik untuk hambanya..:) me pun selalu macam mila jugak tapi sentiasa mengingatkan diri, apa yang Allah bagi, itulah yang terbaik..:)

Dira said...

mila, i understand how ur feeling.. kite dlm situasi yg same.. be strong.. for both of us

CikPuan Azizah said...

InsyaAllah ada rezeki nanti tu syg..rezeki gan baby sekali siapa tahu..

dhiera said...

sabar ye mila!! jangan putus asa. Allah menguji kita dengan cara yang berbeza. yg pasti setiap ujian itu Allah tahu kemampuan kita untuk atasinya. yakin ada hikmah di sebaliknya~

puan.mila said...

terima kasih semua :)