Wednesday, May 2, 2012

Diari 'Puan Mila'




Salam dearest!

Kat sini la diari saya. 
Tempat list barang yang perlu, belanja tiap bulan, duit in out, resepi bagai, date2 penting etc.
Kalau tak da mcm tak lengkap je hidup.lol



Hubby tengok pun saya malu. Ecely takde la diari sangat. 
Banyak listing je :p
Meh tengok yang saya conteng2 kat dalam.









Siap ada peta minda lagi. macam zaman study pulak. hebat tak? haha
Pendapat mila kan, sangat penting listing buget ni semua seban sangat membantu.
Pendapat korang camne?


*buruk nya tulisan saya,haha

9 comments:

Riny said...

he3..bagus pe..w/pon mcm bdk sekolah ..siap de peta minda lg..:P

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

tu laa pasal... ingat kan masa study jer ada peta minda... rupanya... bila dah kahwin pun... ada lagi benda tuu

(^-^) ieYoe (^-^) said...

best2~~

CikPuan Azizah said...

hehe mmg terbaik puan mila ni..

Cikpuan rara said...

rara pon ada gak buat cm ni,tapi dulu lah.now dh xrajin nk buat.hehehe

puan.mila said...

riny : peta minda je y mmpu..hehe

puan.mila said...

izni : ape y belajar masih boleh dpraktikkan :p

puan.mila said...

jijah : terbaik la sgt..hehe

puan.mila said...

rara : hope brterusan..tkut jgk hangat2 tahi aym..hehe