Tuesday, May 22, 2012

Abg..nak ini!!




Salam dearest.

Ya ampun nampak sedapnya..walaupun tahu tak elok untuk baby dan diri sendiri tapi teringin sangat.
Mintak hubby cari kan mesti dia tak mau.
Ala sekeping dua boleh la..buat lepas mengidam.


sedapnya..

Hani punya pasal la ni post kan kat fb..huk :(

13 comments:

Asfiza Sharifuddin said...

ohhoiiiii..sedapnya...

jangan mila..as pun dah tertelan air liur ni...

ciksusu said...

cedapnye!! tak ngidam pon jd ngidam nih! :p

~misshuny~ said...

la..sian mila..lau mila dekat ngan hani leh hani hntar kat mila...

anisalya said...

mkn je sikit buat rasa kata org. jgn mkn sebekas dah la. hehehe...

kaklong said...

jaga - jaga ! :)

EIKA said...

kat balik pulau ni banyak jeruk...klu nak ika boleh tlg belikan & pos :)

Riny said...

dah terase ke tekak ni milaaaa..:P

Shakina Farhan said...

sekeping dua je ok..bykkan minum air kunun2 bilas..haha

miszatie said...

aishh x mo mam banyak2..kenoootttt

azizah :) said...

haip haip.. jangan amalkan :P

(^-^) ieYoe (^-^) said...

makan jeruk bahaye.. e hari siap kene air kencing kotor, siap ade darah dalam air kencing..
bahaye la yang..
tapi kalo nok makan sgt, boleh..
basuh dulu dengan air panas..
bilas air paip..
rendam dengan garam jap..
bilas skali lagi..
baru makan..
harap2 adop nape2... jage2 yea :D

dhiera said...

alamak..kite yg tak preggy pun jadi lapa tgk ni~

Munnafendy said...

pregnant takleh mkn jeruk ke? boleh kan?