Tuesday, May 10, 2011

pulut lepa........ko ade??

salam readers...

haa temu lagi kite..eh asal malam nih idea mencurah2 nak wat en3 nih..

sedkit kemajuan nampak...hahaha..puji diri sendiri...

haa back pada title..korang tau x pulut lepa tu ape?

xtau? ermmm...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


.

.

.


pulut lepa @ pulut panggang


haa camtu la rupe pulut lepa..korang penah mkn x?

xpenah? wooo rugi-rugi...


ecely ade sebab aku wat en3 nih..meh2 tgk pic sterusnye..


.

.

.

.

.

.

.

.

pulut di panggang..


haa ce korang teka sape nih?

.

.

.

.

ni lah ayah aku..(same x ngn pic kat rite sidebar?)

heheh..ni la pkrjaan ayah aku..aku xmalu btau sume followers coz aku hargai pkrjaan ayah aku..

bangga jadi ank tauke pulut..tauke ke?



proses pembuatan


ni plak time pmbungkusan...

korang nak tau ayah aku xamek pekerja pun..yang keja sume anak2 dia..heheh


femely aku pun masih gune care tradisional..

tgk cam gamba ayah aku tuh, panggang pun still gune arang..

pulut lepa sekarang aku tgk byk pakai dapur eletrik..cam otak2 tuh...xsama woooo...

aroma bau dia xsama...xcaye??

meh dtg ganu...eh ko ingat ganu jek ade...poyo..


haa tu la serba sikit sal bisnes femily aku..nih bkn nak promote tau...tapi if dtg ganu try2 la ase..^_^











p/s: hanye org trganu je gune istilah pulut lepa...luar pada trganu maybe pulut panggang ^_^


6 comments:

Norizyana said...

sedapnye pulut panggang..suke mkn :)

bunga.cinta said...

yuhuu..cedap2 :)

Ujang9897 said...

wow..anak toke...=)

dik..adjust blog sikit..ada masalah pautan link..=)

tgk sini cara nk buat

http://azfar9897.blogspot.com/2011/03/cara-letak-pautan-link-dalam-profile.html

bunga.cinta said...

anak toke kecik2 je :))

yuhuu..blogger femes komen gue..thanks ujang :))

aDisH.sHidA said...

akak egtkan pulut udang...hehehhe pulut panggang makan cicah kuah kari sedao jugak nie

bunga.cinta said...

hah..cicah kuah kari? xpenah di buat org kak..heheh..kat ganu plut pggang je inti ikan..=)