Monday, May 9, 2011

entri merapu...

salam readers ^_^

walawess bosan yang amat...................camni la gaye bla exam dah abis..

ces time suh study malas lak..

hahaha..pe2 hal exam dh lepas..yuhuuu!


camnila kureng lebih aku study..tapi xsefokus makhluk itam ni k..:p


eh2..korang dh tau ke aku study kat ne??

haa ce teka? ce teka?

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

tadaa..


de globe gtu..


aeroplane pun ade..ko ade?? :p


eh ecely ak nak en3 sal ape nih..hahaha..sengal ^_^

bila exam dah abis, keja aku duk megadap blog je...

blogwalking sini sana..ade la brtambah followers aku T_T

thanks followers..yuhuu!


ecely ikutkan aku dah leh balik kg daa..

tapi duk tggu PSM dijilid..ari rabu nih siap..aduh jenuh duk nunggu..


camni la rupa PSM a.k.a final report after jilid..


haa gni la rupe..rompak kwn aku nye tuk snap pic..


hadui penat nye wat en3, blogger baru cmni laa rupe...1 en3 3,4 jam *ko caye ke?

tataa...







p/s: tenet agk baik ini malam...yuhuu 1 en3 siap..kecoh minah ni..












No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers