Sunday, November 10, 2013

First time homemade tiramisu..

Salam dan hai.

Dah lama mengidam nak buat tiramisu sendiri, sejak pregnantkan Zara lagi, giler lamaa..mengidam sebab selalu tengok kak Ana duk upload tiramisu kat blognya. Duk peram je nak buat, dan dua hari lepas tak mengidam daa sebab hajat nak buat tercapai. Mudah sangat buatnya. Bahahaha






Haa tu semua gambar selepas dah di makan, hehe. Dah buat dapat la 3 mangkuk kaca dan satu bekas transparent tu. Pelawa la kat laki aku untuk makan, di jamah la dua sudu pastu dia cakap tak suka. Apa yang tak sedap taktau la, resepi terang-terang aku ikut kak Ana punya. Bagi aku dah sedap sangat makan sejuk-sejuk, nyumms! Maka semua 3 mangkuk dan 1 bekas tu aku bedal sorang, kehkeh. Seisi menternak lemak sekali harung, next time kita jumpa lagi wahai tiramisu.

posted from Bloggeroid

No comments: