Wednesday, October 26, 2011

.alahai...lagi 102 hari..

assalamualikum..

ape kabar readers?


fuhh pejam celik dh nak abis bulan 10. dah nak abis year 2011 kan..ye dak?

ehehe dan lagi lagi 102 hari.....



kurang lebih 3 bulan lagi..

ala lama lagi bagi uolls..tapi tak bagi aku..

ngupenye banyak benda kena wat untuk keja kawen nih..

fuhh! nak cari pelamin, mekap dan baju bagai..


orang cakap ala g butik tunjuk je yang mana berkenan..itu kalau berkenan, kalau tak berkenan mau 4,5 butik kuar masuk..

nak carik yang kena ngan jiwa kita bukan mudah..ye dak??


yeaah tak sabau mau pulang cuti raya haji nih..

mau buat macam2.


mau!!

- anto baju nikah

- booked pelamin

- booked mekap

- tempah kad kawen

- carik bahan DIY

- pre wedding


fuhh tu jek dalam otak sekarang nih.




okeh, papai!




1 comment: