Thursday, March 20, 2014

Wide Shawl murah..

Salam dan hai.

Berminat nak cuba wide shawl? Aku sendiri dah cuba. Best sangat pakai. First, best sebab bila pakai boleh cover labuh depan dan belakang. Lagi, wide shawl ni jenis cotton viscose so xpayah susah2 nak iron. Gituu.


Ni contoh penggayaan aku sendiri.



Ok, by next week stok wide shawl akan sampai kat aku. Aku order tak banyak untuk permulaan ni. Nak test market dulu. Kalau ok, stok lain akan menyusul. Aku jual apa yang aku rasa best di pakai. So aku kongsi2 kan laa, hehe. Jual murah2 je. Sehelai RM14 exc postage.


Ok, ni antara corak wide shawl yang akan sampai kat aku. Korang boleh tengok2 dulu. Berminat?? Nak book terus pun bolehh.






credit : semua gambar dari Instagram


Next week stok sampai aku update lagi ye. Oh ye size wide shawl ni 1.8mx0.9m. Harga hanya RM14 exclude postage.


Ok, stay tuned ^_^

posted from Bloggeroid

3 comments:

Hana Soffelia said...

Hana berkenan, nanti hana beli eh dengan mila. kot ada stock kat rumah, weekend free nanti hana g jln2 kt umah tau. ngeeee

Unknown said...

Oh my my..saya beli wide shawl sebijik mcm akak pakai tu tp kaler hitam, saya beli rm30 tau! Murahnya akak juaaaal. Nak tgk shawl tu sume kat ig mana? Ada ig khas utk online shop akak ke?

puan.mila said...

Nasibah : boleh tgk ig milaismail :-)

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers