Monday, June 30, 2014

First Giveaway : Fariza - Warna-warni Kehidupan


Salam dan hai.

Lagi sejam giveaway ni nak berakhir, ku baru terhegeh2 nak join. Duk bertangguh gini la kekdahnya, haha. Ok, masih sempat. Kan bertuah? Mana la tahu, hehe




Nak join? Tak susah. Korang klik je SINI. Ikut syarat-syarat yang pihak penganjur nak, kemudian pilih hadiah yang korang nak. Hadiah akan dapat jika terpilih dan bertuah ye, bukan setiap peserta yang join akan dapat hadiah. Faham? Hehe

Ok,kalau lah aku bertuah untuk jadi pemenang. Aku nak hadiah no.4. Nak slap chop, muahehe. Dah lama nak beli tapi tak terbeli-beli. InsyaAllah.

Ok, done! Gud luck untuk diri sendiri dan rakan-rakan yang join.



No comments: